Dnes je streda 21. augusta 2019. Meniny: Jana
Návrh záujmových útvarov SCVČ pre šk. rok 2019/2020 - stiahnuť.   • • •    Možnosť zápisu žiakov do našej školy je počas celého školského roka. Kontaktujte nás na tejto adrese.
  Aktuality

Harmonogram záujmových útvarov pre školský rok 2019/2020

Vážení rodičia, milí žiaci,
do pozornosti Vám dávame návrh záujmových útvarov Súkromného centra voľného času ako súčasti Súkromnej základnej školy, Oravská cesta 11, Žilina na školský rok 2019/2020. Stiahnuť si ho môžete na tomto odkaze.

vedenie SCVČ

Letné prázdniny

Vážení rodičia, žiaci,
prajeme Vám príjemné prežitie letných prázdnin, veľa slnečných dní plných pohody, relaxu. Tešíme sa na Vás opäť v septembri.

vedenie školy

Prihlásenie

Login
Heslo

Naše zážitky - školský rok 2010/2011

Koniec školského roka 2010/2011 (vyhodnotenie)
30. jún 2011

Záver školského roka tradične znamená vyhodnotenie úspechov našich žiakov. Všetkým sa prihovorila p. riaditeľka spolu s p. zástupkyňou. Poďakovali všetkým, ktorí pre našu školu získali ocenenia. Na záver sme si popriali krásne letné prázdniny plné pohody a úsmevu.

Pridané 30. 6. 2011 o 8:40 hod.

Ako v našej škole história ožila
28. jún 2011

Vedeli ste, na čo sa používal „Esbit“? Mali ste už na hlave „pilotku“ a na nohách ťažké „Bergschuhe“? A čo tak vyskúšať si „Mantel“ alebo „gymnasťjorku“... To všetko a ešte omnoho viac si mohli žiaci druhého stupňa vyskúšať v rámci „tak trochu inej“ hodiny dejepisu na tému uniformy, výstroj a výzbroj vojakov z druhej svetovej vojny – najstrašnejšej vojny v dejinách ľudstva. Mohli sa tak aspoň na chvíľu vžiť do kože obyčajných vojakov, ktorí v tejto vojne bojovali a umierali... Kiež by sa také niečo už nikdy neopakovalo, zabudnúť však nesmieme. Video si môžete pozrieť na tomto odkaze.

Pridané 29. 6. 2011 o 9:00 hod.

Na bicykloch na Strečno
21. jún 2011

V predposledný predprázdninový týždeň sme sa my – VISA-áci vybrali na Starý hrad pri Strečne. 40 km sme na bicykloch prešli od školy, cez lesopark, okolo Vodného diela, cez dedinky Varín a Nezbudská Lúčka, popod Strečniansky hrad až k zrúcanine Starého hradu. Po vyše dvoch hodinách jazdy na bicykli a mini-šprintu do kopca k zrúcanine sa každý tešil na opekačku, na ktorej si všetci naozaj veľmi pochutnali a hlavne dobili zásoby energie na cestu späť... Peťo a ujo Majo - Vám samozrejme moc ďakujeme za hoci náročný, ale pekný deň.

Pridané 22. 6. 2011 o 7:28 hod.

Výlet do Viedne
15. jún 2011

Dňa 15.6. 2011 strávili žiaci z 5. VB, 6. SB a 7. SVB vo Viedni deň plný zážitkov a zábavy. Najprv sme navštívili Múzeum madam Tussaud, kde voskové figuríny známych ľudí vyzerali naozaj ako živé. Potom sme sa zabavili na rozmanitých kolotočoch a húsenkových dráhach v Prateri. Popoludnie sme strávili obdivovaním historického centra Viedne, kde sme mohli vidieť najznámejšie pamätihodnosti ako napr. zámok Schonbrunn, Dóm sv. Štefana, budovu štátnej Opery.... Celý deň nás prevádzalo krásne počasie a dobrá nálada, aj preto sa nám výlet veľmi páčil.

Pridané 17. 6. 2011 o 18:53 hod.

Výlet do Prahy
9 . - 11. jún 2011

Druhý júnový týždeň sme sa my - deti z VI.SA vybrali na trojdňovú exkurziu do hlavného mesta Českej republiky. Hoci sa niektorým prebdeným ´akčným hrdinom´ z nočného cestovania vlakom len ťažko držali viečka otvorené počas dňa, Praha nám vďaka krásnemu slnečnému počasiu ponúkla nezabudnuteľné zážitky, prehliadky a výhliadky na mesto.

čítať ďalej...

Pridané 14. 6. 2011 o 10:22 hod.

Výlet na Strečno
9. jún 2011

Vo štvrtok 9. 6. 2011 sa naši najmenší žiaci našej školy aj napriek nepriazni počasia vydali objavovať krásy hradu Strečno. Odvážlivci z triedy Žabiek a Delfínkov absolvovali Hradnú školu, vyskúšali si tradičné slovenské remeslá a zvládli aj plavbu kompou po rieke Váh. Na výlete sme sa super zabavili a odmenou boli nielen zážitky, ale aj mokré diplomy a teplý čajík, ktorý nás čakal v škole.

Pridané 13. 6. 2011 o 10:57 hod.

Výlet do Trenčína
3. jún 2011

Dňa 3.6. 2011 sa trieda V.FA zúčastnila zaujímavého školského výletu. Videli sme interaktívne predstavenie Kráska a zviera v Trenčianskom hrade. Neskôr sme nazreli Katovho domu a do Trenčianskeho múzea. Záver výletu sme spontánne oslávili pizzou v reštaurácii :)

Pridané 8. 6. 2011 o 7:57 hod.

Škola v prírode
30. máj - 3. jún 2011

Od 30.5.-3.6.2011 sa žiaci z tried 2.MO a 2.MR zúčastnili pobytu v ŠvP na Ranči u Edyho v Námestove. Zažili tu veľa dobrodružstiev v blízkosti Oravskej priehrady, strávili pekné chvíle pri športových hrách, pri jazde na koni v prírode. Spoločne sme navštívili a obdivovali krásu oravskej dediny – Zuberec a taktiež sme prežili nádherné okamihy v rozprávke Soľ nad Zlato na Oravskom hrade. Domov sme sa vrátili s nezabudnuteľnými zážitkami.

Pridané 8. 6. 2011 o 7:40 hod.

Medzinárodný deň detí
1. jún 2011

Plánovanú akciu nám trošku skomplikovalo počasie, ale zdá sa, že deťom to vôbec neprekážalo. Rôzne aktivity a súťaže o pekné ceny sa konali vo veľkej telocvični, pričom každé dieťa si okrem sladkostí a vecných cien odnieslo domov i obrázok na tvári.

Pridané 3. 6. 2011 o 7:17 hod.

Škola v prírode
23. - 27. máj 2011

Škola v prírode je pre žiakov vždy veľmi príjemným spestrením povinnej školskej dochádzky. Tento rok sme s našimi štvrtákmi prežili týždeň v prekrásnej, rázovitej podtatranskej obci Ždiar, ktorá sa nachádza medzi Belianskymi Tatrami a Spišskou Magurou. Žiaci si okrem doobedňajšieho vyučovania užili niekoľko vychádzok do prírody, návštevu Belianskej jaskyne, Múzea ždiarskej dediny a v lanovom "Spider parku" sa zahrali na horolezcov. Spestrením nášho pobytu bol aj bohatý každovečerný program pripravený animátormi. Veríme, že naši žiaci budú na školu v prírode ešte dlho spomínať.

Pridané 1. 6. 2011 o 7:18 hod.